Є.М. Ємець, О. О. Ємець, Г.В. Карнаухова АНІМАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Донизу

Є.М. Ємець, О. О. Ємець, Г.В. Карнаухова АНІМАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ Empty Є.М. Ємець, О. О. Ємець, Г.В. Карнаухова АНІМАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Створювати по Admin на тему Вт Лист 15, 2016 1:49 pm

Є.М. Ємець, проф., к. ф.-м. н., завідувач кафедрою економічної кібернетики та економіки підприємства, Ол-ра О. Ємець, доц., к. ф.-м. н., доцент кафедри математичного моделювання та соціальної інформатики, Г.В. Карнаухова, ст. викладач кафедри економічної кібернетики та економіки підприємства
Полтавський університет економіки і торгівлі

АНІМАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Одним із методів вивчення та дослідження алгоритмів є візуалізації [1-3], під якими розуміють використання зображень для передачі деякої корисної інформації об алгоритмах. Розрізняють статичні та динамічні візуалізації (динамічні іменують також як анімації) [3]. Статична візуалізація являє собою виконання алгоритму шляхом серії зображень; динамічна – використовує неперервну демонстрацію дій алгоритму в стилі мультфільму.
Сайт університету Сан-Франциско http://www.cs.usfca.edu/ ~galles/visualization/Algorithms.html містить одну з найбільш повних колекцій анімацій, що демонструють роботу абстрактних структур даних та алгоритмів.
Зокрема, там міститься візуалізація абстрактної структури даних множина, реалізованої за допомогою дерева пошуку (http://www.cs.usfca.edu/~galles/visualization/BST.html). Розглянемо роботу візуалізації.
Анімація демонструє операції:
 вставки елементів до дерева (реалізується кнопкою Insert);
 видалення елементів (Delete), при цьому нащадки видаленого вузла приєднуються таким чином, щоб зберігалась властивість дерева пошуку;
 пошуку елемента у дереві (Find);
 обходу дерева в певному порядку (Print).

Є.М. Ємець, О. О. Ємець, Г.В. Карнаухова АНІМАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 2efa761007ed


За посиланням http://www.cs.usfca.edu/~galles/visualization/ Search.html можна знайти візуалізації алгоритму лінійного та бінарного пошуку елемента у відсортованому числовому масиві.
Перемикачі Small, Large дають змогу обрати масив малого чи великого розміру.
Кнопка Linear Search запускає лінійний пошук.

Є.М. Ємець, О. О. Ємець, Г.В. Карнаухова АНІМАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 81d12aed0c52

Елемент, який слід знайти в масиві, (наприклад, число 399) вводиться в поле.
Поле Seaching For зображує, який елемент шукається
Поле Result показує, знайшовся шуканий елемент чи ні. Міс-тить -1, якщо елемент не знайдено, або індекс масиву, в якому розташовується знайдений елемент.
Поле Index відображає індекс переглядаємого елемента в масиві.

Є.М. Ємець, О. О. Ємець, Г.В. Карнаухова АНІМАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 3d28fcde9a85

Під час роботи анімації також можна спостерігати, який рядок програмного коду виконується в кожний момент часу. Код подано мовою С++, активний рядок виділяється червоним.
Кнопка Binary Search запускає бінарний пошук.
Поле low показує лівий індекс діапазону, що переглядається; mid – індекс середини діапазону; high – правий індекс

Є.М. Ємець, О. О. Ємець, Г.В. Карнаухова АНІМАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ Dd9e18d630c9

Представлені візуалізатори можна використовувати при вивченні дисциплін «Інформатика», «Програмування», «Алгоритми та структури даних», «Аналіз алгоритмів». Особливо важливу роль анімації відіграють при самостійному (дистанційному) засвоєнні матеріалу.


Список використаних джерел

1. Ємець О. О. Візуалізатори алгоритмів і структур даних / О. О. Ємець, Ол-ра О. Ємець // Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених та студентів (м. Полтава, 19-20 листопада 2014 р.). – Полтава: ПП «Астрая», 2014. – С. 12-14. – Режим доступу: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2263.
2. Ємець Є. М. Візуалізатори алгоритмів сортувань / Є. М. Ємець, Ол-ра О. Ємець, Г. В. Карнаухова // Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління: матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. (м. Полтава, 15-17 грудня 2014 р.). – Полтава: ПУЕТ, 2015. – С. 61-68.
3. Левитин А. В. Алгоритмы: введение в разработку и анализ / А. В. Левитин. – М.:Вильямс, 2006. – 576 с.

Admin
Admin

Кількість повідомлень : 38
Дата реєстрації : 08.11.2016

Переглянути профіль користувача http://economsugod.ukrainianforum.net

На початок Донизу

Є.М. Ємець, О. О. Ємець, Г.В. Карнаухова АНІМАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ Empty Re: Є.М. Ємець, О. О. Ємець, Г.В. Карнаухова АНІМАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Створювати по 0206Kyza@ukr.net на тему Ср Лист 16, 2016 12:14 pm

Доброго дня !
У мене до вас таке питання ! Я не можу ніяк перейти за посиланням Веб-сайту ( Візуалізації алгоритму лінійного та бінарного пошуку елемента у відсортованому числовому масивах ? Як мені переглянути силку іншим способом ?
Дякую

0206Kyza@ukr.net

Кількість повідомлень : 2
Дата реєстрації : 16.11.2016

Переглянути профіль користувача

На початок Донизу

Є.М. Ємець, О. О. Ємець, Г.В. Карнаухова АНІМАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ Empty Re: Є.М. Ємець, О. О. Ємець, Г.В. Карнаухова АНІМАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Створювати по Yemets на тему Ср Лист 16, 2016 7:51 pm

Доброго дня, спробуйте ще раз за посиланнями в тезах. Тільки там пробіли стоять, їх треба прибрати. А в останньому посиланні помилка - в кінці не htm, а html

Yemets

Кількість повідомлень : 2
Дата реєстрації : 16.11.2016

Переглянути профіль користувача

На початок Донизу

Є.М. Ємець, О. О. Ємець, Г.В. Карнаухова АНІМАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ Empty Re: Є.М. Ємець, О. О. Ємець, Г.В. Карнаухова АНІМАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Створювати по Спонсируемый контент


Спонсируемый контент


На початок Донизу

На початок


 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі