Р.П. Данилейко Є.І. Івченко МЕХАНІЗМИ ТА МОДЕЛІ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ВНЗ

Донизу

Р.П. Данилейко Є.І. Івченко МЕХАНІЗМИ ТА МОДЕЛІ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ВНЗ Empty Р.П. Данилейко Є.І. Івченко МЕХАНІЗМИ ТА МОДЕЛІ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ВНЗ

Створювати по Admin на тему Вт Лист 15, 2016 3:35 pm

Р.П. Данилейко, магістр
ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Є.І. Івченко, к.т.н., доцент
ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» – науковий керівник

МЕХАНІЗМИ ТА МОДЕЛІ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ВНЗ

У сучасному вищому навчальному закладі (ВНЗ) інформація стає однією з ключових складових управлінських процесів, оскільки її виробництво, передавання і споживання складає свого роду «фундамент» ефективного функціонування всієї системи. Від того як її формують і використовують залежить результат діяльності будь-якого сучасного соціального інституту, особливо - системи освіти.
Новий та якісний етап у розвитку управління можливий за умови інтенсивного впровадження інформаційних технологій в управлінську та навчальну діяльність вищого навчального закладу. Така діяльність проводиться у декількох напрямках:
- впровадження інформаційних технологій в управлінську діяльність освітнього закладу;
- комп'ютеризація навчального процесу роботи закладу.
Перший із зазначених напрямів полягає у створенні оптимальних умов автоматизації робочих місць учасників освітнього процесу та застосування ними програмного забезпечення, що допоможе систематизувати роботу суб'єктів управління навчальним закладом на усіх рівнях системи менеджменту.
Другий відповідає за підвищення ефективності управління діяльністю ВНЗ за рахунок удосконалення планування навчального процесу шляхом створення підсистеми електронного розкладу навчальних занять з урахуванням оперативних даних, щодо аудиторного фонду.  
Побудова, підтримка і розвиток моделі системи управління університету надзвичайно складний та трудомісткий процес, який повинен узгоджуватись з концепцією діяльності та стратегією розвитку навчального закладу. Тому на етапі проектування самої системи управління в ВНЗ допомагають різні ПЗ (програмне забезпечення), які мають певні алгоритми аналізу, та алгоритми створення самої системи. Для самого ПЗ є певний набір даних, які вводяться в базу даних, та зберігаються там до їх повної обробки.  Після створення певного образу моделі управління, його перепро-віряють та аналізують ще раз, де йде основна частина виправлення деяких помилок, якщо такі можливі. Потім відбувається сама оптимізація.
Оптимізація процесів управління діяльністю ВНЗ, створює спрощення подання даних про аудиторний фонд звідки виходить організація оперативного доступу студентів та викладачів ВНЗ до останніх змін у розкладі навчальних занять і визначення ефективності використання окремих аудиторій, для спрощення управлінської системи.
Інформаційна система дозволяє змінювати дані на протязі всього часу користування, і під час цього в режимі он-лайн вона може корегувати дані на виході з затримкою часу, що буде встановлено з вимог даного навчального закладу.  
Отже, для спрощення механізму у системі управління приходять нові інформаційні системи та ПЗ (програмне забезпечення) , що мають перевагу над людським фактором, та часом впроваджень нових систем та змін в цілому у системі управління, а також займають менше часу та трудовитрат.


Список використаних джерел

1. Моделі і методи прийняття рішень в аналізі та аудиті [текст]: навч. посіб. / (О. В. Сметанко, І. С. Шарапова, В. О. Горбачьов, Н. В. Бурдюг, Г. С Коваленко, О. С Сорокіна); за ред. О. В. Сметанко. - К. : «Центр учбової літератури», 2013. - 456 с.
2. Механізм управління підприємством (http://stud.com.ua/22952/ekonomika/mehanizm_upravlinnya_pidpriyemstvom)

Admin
Admin

Кількість повідомлень : 38
Дата реєстрації : 08.11.2016

Переглянути профіль користувача http://economsugod.ukrainianforum.net

На початок Донизу

На початок


 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі